11 en 12 oktober

13 oktober 2017 - Chobe Flood Plains (CH/3), Botswana

Veel ga ik niet schrijven...want wat betekenen woorden als er beelden zijn. Gisteren de Game-cruise en vandaag weer een andere game-drive gedaan. Fantastisch!!! Zo veel dieren gezien...konden ze soms bijna aanraken...niet dat we dat lef hadden maar wil aangeven hoe dicht je bij deze wilde dieren kunt komen als je geluk hebt. Bekijk de foto's die ik genomen heb met de telefoon. Jullie snappen dat Nico zijn foto's met zijn camera vele malen mooier zijn maar die kunnen jullie vast nog een keer gaan zien. Noem even de dieren die we gespot hebben: olifant, leeuwin, baviaan, buffel, nijlpaard,   Leguaan, krokodil, zeearend, gier, wilde honden, mangoest, maribu, honingdas, zebra, lepelaars en dan vergeet ik er vast nog. Het beloofde videootje kon ik nu idd plaatsen en ook nog de badderende olifanten... kijken maar. De boom is 1500 jaar oud en de stam heeft een omtrek van 16 meter... De naam houden jullie nog tegoed... even vergeten. We zijn nu in Victoria Waterfalls ... wat de kers op de taart van deze reis moet worden. Dat gaan we morgen bekijken...en keuzes maken want Vic Falls is het Venetië van Zimbabwe....eheh...duur! Overigens gingen de grensovergangen vandaag soepel... lieve luitjes, morgen onze laatste dag en we duimen dat de terugvlucht die zondag van start gaat goed verloopt zodat we maandag weer veilig voet op Nederlandse bodem zetten...tot dan! Groet uit zeer warm Afrika!

1. Anneke:
    13 oktober 2017
    Woh.............Gaaf ........
    Fijne laatste dagen!
  2. Astrid:
    14 oktober 2017
    Echt top!!

Geniet vandaag van de Victoria Waterfalls en alvast een veilige thuisreis toegewenst!
  3. Klaudia:
    15 oktober 2017