nog 5 dagen voor VERTREK...

18 september 2017

Even wennen, uitproberen en kijken of dit goed gaat... en dan praten we niet alleen over onze verslaggeving. Een trip naar Zuid-Afrika... Het begint nu toch wel echt te kriebelen en dan gaat er van alles door het hoofd... Wat moet er mee? Welke koffer? Welke kleren? Wat is de temperatuur? Dus er wordt al veel klaar gelegd waarin natuurlijk later weer dingen afvallen. We mogen 12 tot 15 kg meenemen. Meer voor de reis in het land dan voor het vliegtuig. We hebben ook al enkele foto's geplaatst... Wat omvat deze reis, een iets uitgebreider reisinfo met daarbij een kaart waar de stops gaan zijn en natuurlijk een foto van ons om jullie te laten zien wie wij zijn... In augustus hebben we de vaccinaties al gehad waar we totaal geen last van hebben gehad. We vertrekken komende zaterdag om 19.10 uur en moeten 3 uur van te voren aanwezig zijn en inchecken... dus mochten we elkaar niet meer zien of spreken...het ga jullie goed en tot 16 oktober... N+M

1. Sandy, Peter, Fleur:
    18 september 2017
    Spannend hoor! We wensen jullie ontzettend veel plezier en mooie ervaringen! 💋
  2. Rob en Désirée:
    18 september 2017
    We wensen jullie een hele mooie, goede en fantastische reis toe. Liefs Rob en Désirée.
  3. John:
    18 september 2017
    John en Karen wensen jullie heel veel reislustige avonturen. Jullie gaan er echt van genieten. Veel plezier en doe voorzichtig.