Fish River Canyon

28 september 2017 - Oranjerivier, Zuid-Afrika

En we hebben wederom WiFi. Onbegrijpbaar zo midden in de rimboe maar zo zie je maar het kan allemaal. Wat een techniek. Kon gisteren geen foto's plaatsen dus dat hebben we vandaag even bijgewerkt. Gisteren hadden we al een hele mooie leuke logde maar vandaag helemaal top. Heb een fotootje bijgevoegd van ons slaapvertrek. Hier is ook de Afrikaanse braai. Nico is nu de zonsondergang aan het fotograferen en ik zit jullie weer even bij te praten. Vanmorgen hebben we langs/door de canyon gelopen...(foto) en in deze ongerepte natuur, rotsen voel je je heel nietig en word je even helemaal stil. Wat een uitzichten, wat een kleuren. Rond half 2 kwamen we hier aan en hadden we deze middag voor ons zelf. Hebben het zwembad opgezocht en wasje gedaan wat we droog konden kijken want het is weer heet!!! Morgen gaan we naar de Sossusvlei, een grote duinpan aan de rand van het Namib-Naukluftpark. Deze pan wordt omringd door 's werelds hoogste zandduinen. Moet fantastisch zijn vooral bij zonsopgang of ondergang... we gaan het zien. We horen ook veel Afrikaanse woorden....slippie is een kassabonnetje, goedemorgen is morre, aftrekplek is parkeerplek... woorden als poes en kont niet zeggen als er Afrikanen bij zijn...zijn vrouwelijke geslachtsdelen... mooi taaltje... Zo weer een beetje bijgepraat...we gaan zo aan de braai... Het eten is trouwens erg goed hier...iets wat we niet echt verwacht hadden...maar alles is zeer smaakvol! Gr.tjes.....

1. Tessa:
    Klinkt super gaaf allemaal. Xxx
  2. John:
    28 september 2017
    Aftrekplaats??????moet niet gekker worden???Veel plezier daar.
  3. Fam van der Valk:
    28 september 2017
    Jij trekt af van het pad... zo heb je ook teerpad (asfaltweg) grondpad ( soort piste)
  4. Anneke:
    29 september 2017
    Ja, een bord met aftrekplaats heb ik ook in mijn album staan. En ken je deze: een hoerskool is niet wat je denkt, daar hoef je niet voor te leren toch, maar het is een hogere school. Goede reis!
  5. Rob en Désirée:
    29 september 2017
    Heb ik ook een leuke voor je. Een verrekijker is een loerpijpie. Veel plezier en een goed vervolg van de reis.
  6. Rob en Désirée:
  7. Joke:
    29 september 2017
    Mooi zeg. En fijn dat je zo te horen alles goed mee kan lopen. De warmte doet je weer goed. Pas op elkaar en geniet Xx remise